Zajęcia Fitness - praca nad ciałem i budowa formy

Być fit to być aktywnym i zaangażowanym w pielęgnowanie własnego potencjału, zarówno fizycznego, jak i intelektualnego, emocjonalnego oraz społecznego.

Różnorodność form sprawia, iż każdy zainteresowany rozpoczęciem treningu fitness może znaleźć zajęcia dostosowane do swoich możliwości, zainteresowań oraz wyznaczonych celów treningowych (wzmocnienie mięśni, usprawnienie funkcji krążeniowo-oddechowych, zwiększenie gibkości, elastyczności, mobilności, ogólnej kondycji, modelowanie sylwetki itp.).

Zapoznaj się z szerokim wachlarzem zajęć fitness w klubie CENTRUM. Poniżej przedstawiamy rodzaje zajęć fitness wraz z opisami i charakterystyką.

ABS Building Express to program treningowy dla tych, którzy chcą popracować nad wyglądem brzucha. Ćwiczenia są zróżnicowane i bardzo wymagające. Jeśli marzysz o płaskim wyrzeźbionym brzuchu, idealnej kratce na brzuchu, trening będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie!

Specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń pozwalający załagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i zapobiegający ich pogłębianiu. Zajęcia ukierunkowane dla osób w wieku 50+. Istotą treningu jest wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za odpowiednią postawę. Zajęcia w wolnym tempie przy wyciszającej muzyce.

Body Shape to zajęcia, których celem jest wzmocnienie i rzeźbienie głównych grup mięśniowych. Do ćwiczeń wykorzystuje się ciężarki lub taśmy. Średnia intensywność zajęć służy spalaniu tkanki tłuszczowej. Zajęcia zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych.

Polecany jest szczególnie tym, którzy pragną rozbudować i wzmocnić swoją sylwetkę oraz pięknie podkreślić (lekko wyrzeźbić) kształt ramion, ud, brzucha oraz pośladków (według badań naukowych wzmożone spalanie kalorii trwa jeszcze 12h po zakończeniu treningu).
Trening może uprawiać każdy (bez względu na wiek i płeć). Ćwiczenia można dostosować zarówno dla osób młodych, w średnim wieku i starszych. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na pełną indywidualizację każdego treningu (uwzględnienie wydolności ćwiczącego, zaawansowania i siły fizycznej. Podczas każdego jednorazowego treningu wykonywane są ćwiczenia izolowane na każde duże partie mięśniowe.

Circuit Training polega na wykonywaniu 8-15 ćwiczeń w określonej kolejności., których czas trwania wynosi między 30-60 sekund. Pomiędzy ćwiczeniami zasadniczo nie ma przerw, jedyny odpoczynek to czas który zajmuje nam zmiana ćwiczenia na kolejne. Wykonanie wszystkich ćwiczeń to jeden obwód, po którym następuje dłuższa przerwa trwająca między 2-5 minut.
Tradycyjny trening obwodowy poprawia zarówno siłę jak i wytrzymałość, spowodowane jest to wykonywaniem wielu różnorodnych ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe w optymalnym tempie. Dzięki temu otrzymujemy intensywny trening o pozytywnym wpływie na całe nasze ciało, przejawiającym się harmonijną sylwetką, zredukowaną tkanką tłuszczową, poprawą kondycji i siły.

Cross Training to rewolucyjny trening wytrzymałościowo-siłowy, oparty na ćwiczeniach nie tylko zróżnicowanych, ale tez intensywnych, co pozwala na osiągnięcie doskonałej kondycji i formy ciała. To trening wykorzystujący wysoką intensywność i dużą zmienność. W skrócie: jak najciężej, jak najszybciej, jak najdalej, jak najlepiej! Ćwiczenia stosowane wymagają zaangażowania wszystkich partii mięśni, rozwijają całe ciało i prowadzą do uzyskania harmonijnej sylwetki.

Power Combo to kompleksowy trening, który w tempie ekspresowym poprawi Twoją kondycję, wytrzymałość, siłę, spali zbędny tłuszcz i wypracuje mięśnie. To godzinny trening wykorzystujący masę własnego ciała, w którym łączymy zalety treningów interwałowych, obwodowych i wzmacniających połączonych ze stretchingiem, przyniesie efekty, których nawet się nie spodziewasz. Ciężka praca, mnóstwo potu, zero wymówek 100% satysfakcji!

Trening funkcjonalny to najbardziej efektywny system ćwiczeń, 
którego podstawą jest FUNKCJONALNOŚĆ RUCHU , czyli możliwość jego wykorzystywania w życiu codziennym, w każdej grupie wiekowej i w każdym stopniu zaawansowania sprawności ruchowej ćwiczących.
Poprawia sprawność ruchową, równowagę i samopoczucie. Jest znakomitym przygotowaniem dla osób, które rozpoczynają przygodę z fitnessem. 
Jednocześnie trening sam w sobie doprowadza do wyprostowania i modelowania sylwetki.

To połączenie zabawy oraz intensywnego treningu. Celem zajęć jest spadek tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie tkanki mięśniowej. Zajęcia trwają godzinę zegarową, podczas której można spalić nawet 700 kalorii. Trening stanowią skoczki na trampolinach plus ćwiczenia wzmacniające. Wzmacniane partie to głównie brzuch, pośladki oraz uda. Na zajęciach stawiamy na pozytywną atmosferę, rodzinny klimat oraz zabawę. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć oraz poziom aktywności fizycznej.

System profesjonalnych lin trx wykorzystuje twoją masę ciała i grawitację aby stworzyć opór podczas ćwiczeń. To wszystko czego potrzebujesz – TRX i twoje ciało – nie są wymagane dodatkowe obciążenia. TRX pozwala na wykonanie ponad 750 ćwiczeń górnych i dolnych części ciała; każde można stopniować w zależności od twojego poziomu sprawności. Wielkość oporu można dostosować poprzez przemieszczanie ciężaru twojego ciała. Możesz szybko, w mniej niż 15 sekund, zmienić ćwiczenie. To pozwala na maksymalne wykorzystanie czasu poświęconego na trening i umożliwia treningi w systemie cyklowym.

Zajęcia mające za zadanie przede wszystkim kształtowanie naszej sylwetki. Rozpoczynają się rozgrzewką aerobową utrzymaną w zróżnicowanym tempie – od umiarkowanego do wysokiego, stosowanych również naprzemiennie. Powiększamy swój zakres ruchu, zmniejszamy napięcie mięśniowe, poprawiamy koordynację ruchów, polepszamy ukrwienie mięśni, doprowadzamy organizm do stanu równowagi fizycznej, zwiększamy elastyczność mięśni oraz zapobiegamy uszkodzeniom włókien mięśniowych.

Spinning to ćwiczenia na rowerach stacjonarnych – ale nieco innych niż te domowe albo z siłowni. Rowery do spinningu są wzorowane na kolarskich – miały bowiem służyć sportowcom do treningów poza sezonem. Warto spróbować! To nie tylko sport. To zabawa! Spinning to zajęcia o charakterze wytrzymałościowym. Muzyka – odpowiednio dobrana przez instruktora – narzuca tempo jazdy. Wiąże się ono z ukształtowaniem terenu: są odcinki, gdy pojeździsz po płaskiej nawierzchni, oraz takie, gdy będziesz pedałować z góry i pod górę. Dzięki temu za każdym razem możesz wybrać się w zupełnie inną trasę. Miło spędzisz czas, poprawisz kondycje i zdrowie.
U nas dzielimy zajęcia na dwa poziomy:
EasyBike dla osób początkujących, mniej zaawansowanych lub o słabszej kondycji
FatBurner dla osób średnio i zaawansowanych

Głównym założeniem tych zajęć jest wzmacnianie, które ma na celu kształtowanie ciała przez pozbywanie się tłuszczu. W tej lekcji używamy masy własnego ciała i siłę własnych mięśni. Pracują zarówno mięśnie, które ćwiczymy na siłowni jak i mięśnie głębokie, które są aktywne przy każdym ruchu, wspomagają prawidłową postawę. Jednym słowem usuwamy negatywne skutki nierównowagi mięśniowej budując szczupłą, mocną sylwetkę.

Bóle pleców to plaga współczesnych społeczeństw. Dotykają wszystkich bez względu na wiek. Mogą być wynikiem poważnych schorzeń, z reguły jednak są rezultatem zaniedbań. Tymczasem zachowanie zdrowia i dobrej kondycji naszych pleców nie jest trudne – wymaga jedynie cierpliwości, determinacji  i zapamiętania kilku podstawowych zasad. Dzięki naszym zajęciom zapomnisz o bólu i wrócisz do pełnej witalności!

Aktualności Fitness w CENTRUM

ZOBACZ WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
  • SIŁOWNIA

    NORMALNY - 79zł

    STUDENT – 65zł

    SIŁOWNIA:
    SAUNA:
    FITNESS:
    FIT & JUMP:
    SIŁOWNIA
    SAUNA
    FITNESS
    FIT & JUMP
  • 4 WEJŚCIA

    NORMALNY - 65zł

    STUDENT – 65zł

    FIT & JUMP

Jednorazowa wejściówka: 15zł / zajęcia Fit & Jump: 20zł

KORZYSTNE CENY

W trosce o naszych klientów, ceny dostoswaliśmy do panujących realiów.

ZAWSZE OTWARTE

Pracujemy od poniedziałku do niedzieli, z nami wieczorne treningi to nie problem.

POSIŁKI JAK U MAMY

Codziennie od godziny 13 czeka na Ciebie pyszny domowy obiad w kilku wersjach.

GRAFIK ZAJĘĆ FITNESS

FIT AND JUMP - połączenie zabawy z intensywnym treningiem

Na tych zajęciach wzmocnisz swoje mięśnie i spalisz nadmiar tkanki tłuszczowej. Sprawdź ile radości daje skakanie!

Skoczki na trampolinie stanowią minimum 40 minut, reszta to przygotowanie ciała do pracy, wzmacnianie oraz uspokojenie po treningu.

Podczas ćwiczeń używamy wyłącznie ciężaru własnego ciała.

Wzmacniane partie ciała:

  • brzuch
  • uda
  • pośladki

Ważne jest by praktykować pod okiem wykwalifikowanych nauczycieli. *

Trenerzy

CERTYFIKOWANA KADRA TRENERSKA

Nasza kadra trenerska to istni profesjonaliści, wybierając Klub Sportowy Centrum masz pewność co do poprawności wykonywanych ćwiczeń. Jako klient możesz również liczyć na darmową konsultację z trenerem oraz zajęcia personalne. Dostosujemy cały plan treningowy do Ciebie!

GWARANCJA PEŁNEJ SATYSFAKCJI

Podczas zajęć treningowych oraz na siłowni cały czas czuwają nasi wybitni trenerzy, gotowi do niesienia natychmiastowej pomocy. Jeśli masz wątpliwości co do swojego planu treningowego, skonsultuj to z nami, otrzymasz wyczerpującą i satysfakcjonującą odpowiedź.

POZNAJ WSZYSTKICH TRENERÓW

HONORUJEMY KARTY